Meld een fout procedure

U meldt objecten op funda aan en doet dit vanzelfsprekend met de grootste zorgvuldigheid. Mocht er onverhoopt toch iets niet kloppen dan is het mogelijk voor onze gebruikers dit te melden bij funda.

Via het meld een fout formulier kan de gebruiker van funda anoniem foutieve informatie betreffende een aanmelding bij funda onder de aandacht brengen. De gebruiker communiceert via deze tool rechtstreeks met funda. U krijgt hier geen automatisch bericht van.

Na het ontvangen van de melding zal funda de melding in behandeling nemen en indien nodig nemen wij per mail of telefonisch contact op met uw kantoor.

Wij verzoeken u de aanmelding op de betreffende punten aan te passen. Indien de melding naar uw mening niet terecht is ontvangen wij graag een reactie en indien gevraagd documentatie waaruit wij kunnen opmaken dat de melding niet terecht is.

Volgens procedure heeft u 3 tot 5 werkdagen de tijd te reageren of de aanmelding aan te passen conform reglement.

Wanneer de aanpassingen niet binnen de gestelde termijn zijn doorgevoerd of wanneer wij geen reactie van u ontvangen wordt voor een deel van de betreffende aanmeldingen de publicatie uitgezet. Indien wij van u een reactie ontvangen of het bericht ontvangen dat de aanpassingen alsnog zijn doorgevoerd kunnen wij na controle de aanmeldingen weer op tonen zetten.   

Niet in alle gevallen kan funda de melding zelf afhandelen. Deze meldingen worden doorgezet naar de brancheorganisatie waarbij u bent aangesloten.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk