Hoe werkt de meld een fout procedure?

U meldt objecten op funda aan en doet dit vanzelfsprekend met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Mocht onverhoopt toch iets niet kloppen dan is het mogelijk voor onze gebruikers om dit te melden via het meld een fout formulier.

Meld een fout link
Via
de 'meld een fout' link (onder het contactblok) meldt een gebruiker van funda anoniem foutieve informatie. De gebruiker communiceert via het formulier met funda, u krijgt geen automatisch bericht hiervan. 

Proces meld een fout
Na ontvangst neemt funda de melding in onderzoek. Indien nodig nemen wij per mail (of telefonisch) contact op met uw kantoor. Wij verzoeken u dan de aanmelding op de betreffende punten te controleren en/ of aan te passen. Wanneer de melding niet terecht is, verneemt funda dat graag van u.

Wanneer u geen reactie geeft of geen aanpassingen doorvoert (binnen de aangegeven termijn), deactiveert funda (een deel van) de publicatie. 
Past u de advertentie achteraf nog aan? Laat het funda dan weten. Na controle van de aanpassing herstelt funda de aanmelding.


Gebruiksoppervlakte wonen
Meldingen over de gebruiksoppervlakte wonen, stuurt funda naar uw brancheorganisatie. Bent u ongebonden makelaar? Dan krijg u van funda bericht.


Ter kennisgeving berichten
Funda stuurt
ook relevante opmerkingen ter kennisgeving door. Het is aan u of u deze opmerkingen relevant vindt en of u verdere actie wil ondernemen.


Aanschrijvingen voorkomen

Elk object op de funda websites moet voldoen aan het reglement publicatie onroerend goed. We adviseren dan ook om het reglement door te nemen om aanschrijvingen te voorkomen.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk