Ik zie een foutmelding bij mijn plattegrond staan, wat is er aan de hand?

De foutmeldingen die u in de funda desk ziet, zijn van toepassing op dan wel de plattegrond, dan wel het contract wat u (nog niet) heeft besteld.

U ziet altijd direct wat uw aandacht verdient. Door middel van een rood uitroepteken (!) geeft de funda desk in de resultatenlijst (zie figuur 1) of op objectniveau (figuur 2) aan dat er iets mis is met uw mediaproduct. Dit kunnen twee foutmeldingen zijn:

  1. € niet besteld, dit houdt in dat u wel succesvol media heeft geüpload maar nog geen contract heeft besteld.
  2. !Foutmelding, dit houdt in dat u geen media heeft geüpload maar het contract al wel besteld heeft. Het contract zal dan nog niet geleverd kunnen worden.*

*indien u 3 maanden lang geen media bestand hebt geüpload zal het contract automatisch geannuleerd worden. Er worden geen kosten in rekening gebracht.

Screen_Shot_2017-11-29_at_12.10.34.png

Figuur 1

Screen_Shot_2017-11-29_at_12.04.06.png

Figuur 2


Let op: Wanneer het object nog niet actief op funda.nl of fundainbusiness.nl staat gepubliceerd kan het contract nog niet geleverd worden en ziet u ook een foutmelding staan. Na de nachtelijke verwerking zal deze verdwijnen en het object met de toegevoegde media gepubliceerd staan.

Wanneer u de plattegrond heeft geüpload  maar onder handmatige publicatie heeft opgeslagen, moet u voor publicatie de plattegrond handmatig vrijgeven.

Wanneer u via 'plattegrond wijzigen' naar het overzichtsscherm gaat ziet u een waarschuwing in  de gele balk staan. Klik op 'publiceer wijzigingen; en bevestig om de plattegrond vrij te geven. Zie figuur 3.

Screen_Shot_2017-11-29_at_12.01.19.png

Figuur 3

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk