Hoe vervang ik een FML bestand?

Een plattegrond vervangen doet u in de fundadesk als volgt:
 

  • ga bovenaan de funda desk naar de optie 'aanbod' of tik een adres in rechtsboven in de zoekbox

  • klik het adres van het betreffende pand aan

  • klik op de miniatuur van de plattegrond (die vindt u tussen het adres en de omschrijvingstekst)

  • ga aan de rechterkant naar de optie 'Importeer nieuwe plattegrond'

    Screenshot_2019-10-25_at_14.21.55.png

  • klik op de gele knop 'Selecteer een FML-bestand'

  • selecteer het correcte FML-bestand op uw computer
  • klik voor 'upload bestand'

  • het FML bestand is nu verwerkt. Kies nu voor 'naar uw plattegrond'

  • de plattegrond editor is nu geopend. Klik linksboven op het huisje en kies voor 'terug naar dashboard' (bovenaan)

    Screenshot_2019-11-20_at_13.49.56.png


  • vraagt de editor om de aanpassingen op te slaan? Kies dan voor 'opslaan'

    Screenshot_2019-11-20_at_13.53.58.png


  • als laatste stap krijgt u de vraag of u de plattegrond direct wil publiceren, maak een keuze uit:

    Screenshot_2019-11-20_at_13.55.08.png

 
Direct publiceren (geadviseerd):
funda publiceert de plattegrond binnen maximaal 2 uur (als u een contract heeft besteld) of bij publicatie advertentie

Plattegrond niet publiceren:

u publiceert later de plattegrond handmatig. Deze optie is geschikt wanneer u later de plattegrond actief wil zetten


U heeft nu een plattegrond toegevoegd via de funda desk.

De fundadesk brengt u terug naar de instellingenpagina van de plattegrond, aan de rechterkant kunt u eventueel een contract bestellen. Door op het adres te klikken bovenaan de pagina, komt u terug op de objectpagina in de funda desk.

Let op: u kunt één FML bestand uploaden. Dit bestand (de plattegrond) dient dus alle verdiepingen te bevatten.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk