Ik heb dit object, of een soortgelijk object al eerder in de verkoop gehad, kan ik de plattegrond nogmaals plaatsen?

Ja, wanneer de plattegrond juist is opgeslagen komt deze in uw bibliotheek terecht. U kunt dan de juiste plattegrond bereiken via ‘Mijn plattegronden’.

Ga naar de funda desk en doorloop de volgende stappen.

Optie 1:

  1. Zoek binnen uw woningaanbod/bedrijfsaanbod naar de desbetreffende object/project.
  2. Open de objectdetailpagina. 
  3. Onder de hoofdfoto en de balk met het objectnummer ziet u drie mediaproductblokken waarvan de meest rechter de tekst ‘plattegrond toevoegen’ bevat. Klik deze aan. Lees hieronder verder*.

Optie 2: Aan de rechterzijde van de funda desk vindt u het presentatiepakketblok. Klik hier op het product plattegrond.

*Na optie 1 of optie 2 gevolgd te hebben komt u in het besteloverzicht terecht waarin u aan kunt geven hoe u de plattegrond wilt aanleveren. Kies voor ‘zelf tekenen’. De floorplannermodule wordt geopend.

  • U ziet het raster voor u. Aan de rechter zijde ziet u de volgende opties:
  • Mijn plattegronden
  • Doorsturen
  • Importeer/vervang plattegrond (FML)
  • Opslaan als afbeelding
  • Plattegrond uitprinten
  • Handleiding

Klik op  ‘Mijn plattegronden’. U ziet dat het plus teken veranderd in een min teken en een zoek box verschijnt waarin u op straat of postcode kunt zoeken.
Deze zoek box is zeer gevoelig. U hoeft dan ook slechts de eerste letters van de straatnaam in te voeren. Klik op ‘zoeken’.

De relevante zoekresultaten zullen worden getoond. De gewenste plattegrond kunt u met het pijltje op het raster plaatsen. Kies hierna voor ‘opslaan’. U krijgt hier de keuze hoe u de plattegrond wilt opslaan:

  • Automatisch publiceren: De (gewijzigde) plattegrond wordt zo snel mogelijk gepubliceerd op funda. U hoeft hier verder niets aan te doen
  • Handmatig publiceren: De (gewijzigde) plattegrond wordt niet zichtbaar op funda totdat u vanuit de "Instellingen" handmatig publiceert. Kies deze optie als u de plattegrond eerst nog wilt inrichten ("virtueel stylen") of als u nog niet klaar bent met het doorvoeren van wijzigingen.
 
 
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk