Ik zie een foutmelding bij het product 360°foto’s, wat is er mis?

Doormiddel van een rood uitroepteken (!) geeft de funda desk in de resultatenlijst of op objectniveau aan dat er iets mis is met een van uw mediaproduct. Dit kunnen twee foutmeldingen zijn:

  1.  € niet besteld, dit houdt in dat u wel succesvol 360°foto’s heeft geüpload, maar nog geen contract hebt besteld.
  2. !Foutmelding, dit houdt in dat u geen 360°foto’s heeft geüpload. Het contract zal dan nog niet geleverd kunnen worden.*

*indien u 3 maanden lang geen 360°foto’s heeft geüpload zal het contract automatisch geannuleerd worden. Er worden geen kosten in rekening gebracht.

Let op: Wanneer het object nog niet actief op funda.nl staat gepubliceerd kan het contract nog niet geleverd worden en ziet u ook een foutmelding staan. Na de nachtelijke verwerking zal deze verdwijnen en het object met de toegevoegde 360°foto’s gepubliceerd staan. U hoeft niets te doen.

Let op: U krijgt geen foutmelding wanneer de virtuele tour niet is ingesteld.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk