Ik zie een foutmelding bij het product 360° foto’s, wat is er mis?

Wanneer u een foutmelding over de 360° foto's ziet, heeft dat twee oorzaken. U ziet in het rood één van de volgende meldingen staan:


€ niet besteld
U heeft succesvol de 360° foto's geüpload maar nog geen contract besteld.

!Foutmelding
U heeft wel al een contract besteld maar nog geen 360° foto's geüpload

Wanneer het object nog niet op funda.nl of fundainbusiness.nl staat ziet u ook een foutmelding (in behandeling) staan. Deze foutmelding verdwijnt automatisch wanneer het object gepubliceerd is. U krijgt geen foutmelding wanneer de virtuele tour niet is ingesteld.




€ niet besteld: een contract bestellen

  • ga bovenaan de funda desk naar de optie 'aanbod' of tik een adres in rechtsboven in de zoekbox

  • klik het adres van het betreffende pand aan

  • klik op de gele knop 'bestel' bij funda compleet wanneer u meerdere mediaproducten wenst te bestellen óf op de gele knop 'bestel' bij 360° foto's wanneer u enkel 360° foto's wenst te publiceren.

    Screenshot_2019-12-12_at_15.23.21.png

  • bestelt u enkel de 360° foto's? klik dan in het volgende scherm nogmaals op de gele knop 'bestel'

    Screenshot_2019-12-12_at_15.24.59.png

  • klik ter afronding op de gele knop 'bestelling bevestigen'







!Foutmelding: de 360° foto's uploaden
Heeft u nog geen 360° foto's geupload? U kunt 360° foto's als volgt uploaden:

  • ga bovenaan de funda desk naar de optie 'aanbod' of tik een adres in rechtsboven in de zoekbox

  • klik het adres van het betreffende pand aan

  • klik op het gele vlak '360° foto's toevoegen'

  • klik op de gele knop '360° foto's uploaden' (de meeste linkse knop):


    Screenshot_2019-12-12_at_15.34.12.png

  • klik op de gele knop 'selecteer 360° foto's', een verkenner scherm van uw computer komt nu naar voren

  • zoek op uw computer de 360° foto's op en selecteer de bestanden. U kunt meerdere bestanden tegelijkertijd selecteren. Vergeten om een 360° foto te selecteren? Kies dan voor de optie '+ Voeg extra 360° foto's toe'

  • klik bovenaan de pagina op het adres, u komt nu terug op de overzichtspagina van het object in de funda desk


Indien u 3 maanden lang geen 360° foto's (of andere media) toevoegt annuleert funda het contract automatisch. Dit contract brengt funda uiteraard niet bij u in rekening.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk