Digitale facturatie

Funda is per juni overgegaan op digitaal factureren. Dit betekent dat u uw factuur niet meer per post ontvangt, maar in uw mailbox. Niet alleen is dit beter voor het milieu, ook heeft u sneller uw factuur binnen. Er gaat namelijk geen tijd verloren aan het drukken, insteken en versturen ervan. Daarnaast staat er meer informatie op de factuur. Waar voorheen alleen de postcode en het huisnummer van het object getoond werden, staat nu ook het adres op de factuur.

U ontvangt uw factuur als pdf in uw mailbox. Deze kunt u eventueel zelf uitprinten voor uw administratie. Daarnaast vindt u een overzicht van al uw facturen in de funda desk.

Om welke facturen gaat het?
Het gaat om alle facturen, zowel de facturen voor gedane bestellingen in de funda desk, als de facturen voor advertising.

Pas uw gegevens aan
Om ervoor te zorgen dat de factuur gericht is aan de juiste persoon en u de factuur op het juiste e-mailadres ontvangt, kunt u in de funda desk de correcte gegevens doorgeven. Verandert u niets dan worden de facturen verzonden naar het e-mailadres dat u heeft ingesteld op uw kantoorpagina.

Toch uw factuur per post blijven ontvangen?
De overgang naar digitale facturatie verloopt automatisch. Mocht u toch de facturen per post willen ontvangen dan kunt u dit aangeven in de funda desk, onder het tabblad administratie. Vanaf 1 oktober 2016 zullen hier per factuur € 2,50 administratiekosten voor gerekend worden.

In het kort

  • Funda is overgegaan op digitaal factureren.
  • U ontvangt uw factuur niet meer per post, maar per e-mail.
  • U kunt zelf het e-mailadres doorgeven waarop u de factuur wilt ontvangen.
  • Voor facturen per post zal per 1 oktober 2016 € 2,50 administratiekosten per factuur in rekening gebracht worden.

 
Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via debiteuren@funda.nl of bel 020 - 561 82 90.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk