Op welke manier bepaalt funda in business de volgorde van de objecten?


Op de resultatenpagina van de objecten op funda in business ziet u dat de objecten gesorteerd staan op relevantie. In dit artikel leggen we graag uit wat funda in business bedoelt met relevantie.

De objecten die aan uw zoekopdracht voldoen waardeert funda in business op 3 belangrijke criteria:

 

  1. Volledigheid.
    Hoe meer informatie, hoe beter. Wij kijken naar de belangrijkste kenmerken, maar ook nuttige aanvullende media, zoals een plattegrond of 360º foto, 


  2. Kwaliteit.
    Wij kijken naar de kwaliteit van informatie. Bijvoorbeeld, wij belonen video’s die echt iets toevoegen en geen ‘slideshow’ van foto’s zijn. 


  3. Betrouwbaarheid.
    Wij controleren steekproefsgewijs de informatie. Met name klachten over foutieve metrage nemen wij zeer serieus en kan ertoe leiden dat een object als minder relevant wordt gezien.


Objecten die door de makelaar volledig, goed en betrouwbaar zijn geplaatst, toont funda in business dus als eerste. Op deze manier besteed je je tijd en energie zo efficient mogelijk.


Wij optimaliseren deze sortering op relevantie uiteraard, wij zullen ook uw persoonlijke wensen en eisen zwaarder mee laten tellen. Hiermee krijgt u de beste (persoonlijke) sortering.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk