Sortering op basis van relevantie

Op de website is de resultatenlijst op een bewuste manier gerangschikt. Wij willen namelijk u als zoeker centraal zetten

Een van de dingen die u direct op zal vallen is dat de standaard sortering nu ingesteld staat op relevantie.

Met relevantie bedoelen wij de mate waarin een bedrijfsruimte aansluit op uw wensen en eisen. Deze stelt u in via uw zoekopdracht.

De resultaten die aan uw zoekopdracht voldoen worden door ons gewaardeerd op 3 belangrijke criteria:

  • Volledigheid. Hoe meer informatie, hoe beter. Wij kijken naar de belangrijkste kenmerken, maar ook nuttige aanvullende media, zoals een plattegrond of 360º foto, 
  • Kwaliteit. Wij kijken naar de kwaliteit van informatie. Bijvoorbeeld, wij belonen video’s die echt iets toevoegen en geen ‘slideshow’ van foto’s zijn. 
  • Betrouwbaarheid. Wij controleren steekproefsgewijs de informatie. Met name klachten over foutieve metrage nemen wij zeer serieus en kan ertoe leiden dat een object als minder relevant wordt gezien.

Op deze manier proberen wij uw tijd en energie zo efficiënt mogelijk te besteden door het bedrijfsaanbod dat volledig, goed en betrouwbaar is geplaatst eerder te tonen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk