Ik wil (niet meer) betalen via een doorlopende automatische incasso. Hoe wijzig ik dit?

Uw betaalgegevens kunt u grotendeels zelf beheren in de funda desk. Lees hieronder hoe u een automatische instelt en hoe u een automatische incasso beëindigt.

Automatische incasso instellen
Het wijzigen van uw betaalgegevens, doet u als volgt in de funda desk:

  • Ga binnen de funda desk naar het icoon met het tandwiel (rechtsboven op de pagina):

    Screenshot_2019-12-09_at_17.20.40.png

  • Kies op de volgende pagina voor de tab 'Betaalgegevens'

    Screenshot_2020-01-31_at_12.27.09.png

  • Klik bij het blok 'Betalingsgegevens' op de witte knop 'Bewerken'

    Screenshot_2020-01-31_at_12.24.59.png

  • Vul uw rekeningnummer en plaats in

  • Kies vervolgens op de oranje knop 'Opslaan' om de aangebrachte wijzigingen op te slaan


Vanaf nu zal funda uw rekeningen automatisch incasseren.

Automatische incasso beëindigen?
Wilt u de automatische incasso beëindigen en op rekening gaan betalen? Neem dan contact op met onze administratie via debiteurenbeheer@funda.nl.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 2

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk