Ik wil graag veranderingen aanbrengen in de wijze waarop mijn kantoor herinneringen ontvangen over aankomende contractverlengingen en aflopende contracten. Hoe doe ik dat?

U kunt de wijze waarop funda u herinneringen verstuurd aanpassen via de instellingen voor uw kantoor onder het tabblad ‘Betaalgegevens’. Scroll vervolgens naar beneden. Hier vindt u ‘Herinneringen’ terug. Klik op bewerken om uw keuze te wijzigen. Zie figuur 1. U kunt hier kiezen voor:

  • Wekelijks overzicht van alle contracten
  • Herinnering per contract.

Wanneer u kiest voor een wekelijks overzicht ontvangt u elke maandag een e-mail van met alle gebeurtenissen omtrent uw contracten voor de aankomende maand. U ziet dan in een oogopslag welke contracten er zullen verlengen en aflopen. Deze optie staat standaard ingesteld.

Wanneer u kiest voor een herinnering per contract ontvangt u 10 dagen voor het verlengen of aflopen van het contract een notificatie per e-mail.

 

Screen_Shot_2018-03-19_at_11.57.00.png

figuur 1.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk