Hoe stel ik het IP-adres van mijn kantoor in?

Let op: deze instructies zijn alleen van toepassing op NVM-kantoren. 

Om het inloggen binnen uw kantoor makkelijker te maken, kunt u het IP-adres van uw kantoor instellen in het Decentraal Bezoekersbeheer. Werkt u op uw kantoor, dan hoeft u niet in te loggen met de extra stap. Wanneer u inlogt vanuit een andere locatie dan uw kantoor, dan zal wel gevraagd worden om de verificatiecode in te voeren. 

Volg het onderstaande stappenplan voor het instellen van uw IP-adres. U kunt deze instructies het beste uitvoeren wanneer u op de locatie bent die u wilt instellen en verbonden met het netwerk: 

  • Log in op het NVM-ledenportaal
     
  • Zodra u bent ingelogd, klikt u rechts onderin het blauwe vlak op ‘Toon andere applicaties’
     
  • Hier kiest u voor de optie Decentraal Bezoekersbeheer (alleen de hoofdgebruiker ziet deze optie tussen de applicaties staan. Ziet u de optie niet? Lees onze instructies wat u kunt doen) 
  • In het Decentraal Bezoekersbeheer klikt u op het tabblad ‘Bedrijfsgegevens'
     
  • Onder de kop ‘Beveiliging (voor Single Sign On)’ ziet u een veld waar u uw IP-adres kunt invoeren
     
     
  • Weet u uw IP-adres niet? Klik dan op het informatie-icoon achter het veld. Daarna opent een webpagina dat uw IP-adres toont
     
  • Vul uw IP-adres in en druk dan op ‘Opslaan' 

Het is mogelijk om één IP-adres in te stellen. Het is daarom slim om het IP-adres van uw kantoor in te vullen.  

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk