Hoe maak ik een persoonlijk NVM-account aan?

Let op: deze instructies zijn alleen van toepassing op NVM-kantoren. 

Wanneer u nog geen persoonlijk NVM-account heeft, of als alle medewerkers van het NVM-kantoor inloggen met dezelfde inloggegevens, dan kan de hoofdgebruiker ervoor zorgen dat voor alle medewerkers een persoonlijk NVM-account aangemaakt wordt. Dit kan worden gedaan in het Decentraal Bezoekersbeheer in het NVM-ledenportaal.  

Volg de onderstaande stappen om persoonlijke NVM- accounts aan te maken: 

  • Log in op het NVM-ledenportaal
     
  • Zodra u bent ingelogd, klikt u rechts onderin het blauwe vlak op ‘Toon andere applicaties’
     
  • Hier kiest u voor de optie 'Decentraal Bezoekersbeheer' (alleen de hoofdgebruiker ziet deze optie tussen de applicaties staan. Ziet u de optie niet? Lees onze instructies wat u kunt doen)
     
  • U voegt een medewerker toe via de tabblad ‘Personen’, klik vervolgens op de oranje knop ‘Voeg een persoon toe’

  • Vul de benodigde gegevens in en klik op ‘Opslaan'
     
  • Wilt u dat de medewerkers de verificatiecode per sms ontvangen? Vul dan na het opslaan via het tabblad ‘Beveiligingscode’ het mobiele telefoonnummer in  

Direct nadat de medewerker is toegevoegd, wordt een e-mail naar het opgegeven e-mailadres gestuurd met de gebruikersnaam en het wachtwoord.  

Als alle werknemers van het kantoor zijn toegevoegd wordt aangeraden om voortaan met de eigen gegevens in te loggen. De medewerker zal dan op het opgegeven persoonlijke e-mailadres of mobiele telefoonnummer de verificatiecode ontvangen. 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk