Ik ontvang geen verificatiecode, hoe kan dat? (NVM)

Als u met een persoonlijk NVM-account wilt inloggen, kan dat alleen als er door de hoofdgebruiker voor u een persoonlijk NVM-account is aangemaakt in het NVM-ledenportaal. Als er voor u een NVM-account is aangemaakt zult u op het opgegeven mobiele telefoonnummer of e-mailadres een verificatiecode ontvangen. Mocht uw mobiele telefoonnummer en/of e-mailadres gewijzigd zijn, dan dient de hoofdgebruiker uw gegevens te wijzigen in het NVM-ledenportaal. 

Volg het onderstaande stappenplan voor het bijwerken van uw voorkeur: 

  • Log in op het NVM-ledenportaal
     
  • Zodra u bent ingelogd, klikt u rechts onderin het blauwe vlak op ‘Toon andere applicaties’ 
  • Hier kiest u voor de optie Decentraal Bezoekersbeheer (alleen de hoofdgebruiker ziet deze optie tussen de applicaties staan. Ziet u de optie niet? Lees onze instructies wat u kunt doen)
     
  • Selecteer op het tabblad ‘Personen’ uw NVM-account
      
  • Ga vervolgens naar het tabblad ‘Beveiligingscode
     
  • Daar ziet u een invoervelden om uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres in te voeren
     
  • Wilt u de verificatiecode per sms ontvangen? Vul dan uw mobiele telefoonnummer in 
  • Wilt u de verificatiecode per e-mail ontvangen? Laat dan het veld voor uw mobiele telefoonnummer leeg
     
  • Klik op ‘Opslaan’ om de wijzigingen op te slaan 

Let wel, het is niet aan te raden om het telefoonnummer van uw kantoor op te geven. Het is dan niet te garanderen dat de verificatiecode bij u binnenkomt. 

Heeft u niet de beschikking over een eigen mobiel telefoonnummer? Dan is het aan te raden dit veld leeg te laten en de verificatiecode op uw e-mailadres te ontvangen. 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 4

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk