Hoe kan ik de verificatiecode per sms ontvangen?

Wanneer u met uw persoonlijke NVM-account inlogt ontvangt u standaard de verificatiecode per e-mail. Wilt u deze liever per sms ontvangen? In het Decentraal Bezoekersbeheer kunt u uw voorkeur wijzigen.  

Volg het onderstaande stappenplan voor het instellen van uw mobiele telefoonnummer: 

  • Log in op het NVM-ledenportaal
     
  • Zodra u bent ingelogd, klikt u rechts onderin het blauwe vlak op ‘Toon andere applicaties’
     
  • Hier kiest u voor de optie Decentraal Bezoekersbeheer (alleen de hoofdgebruiker ziet deze optie tussen de applicaties staan. Ziet u de optie niet? Lees onze instructies wat u kunt doen)
     
  • Selecteer op het tabblad ‘Personen’ uw NVM-account
      
  • Ga vervolgens naar het tabblad ‘Beveiligingscode
     
  • Daar ziet u een invoerveld om uw mobiele telefoonnummer in te voeren. Laat u dit veld leeg, dan
    ontvangt u de verificatie
    code op het opgegeven e-mailadres
     
  • Klik op ‘Opslaan’ om de wijzigingen op te slaan 

Let wel, het is niet aan te raden om het telefoonnummer van uw kantoor op te geven. Het is dan niet te garanderen dat de verificatiecode bij u binnenkomt.  

Heeft u niet de beschikking over een eigen mobiel telefoonnummer? Dan is het aan te raden dit veld leeg te laten en de verificatiecode op uw e-mailadres te ontvangen. 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 3 van 3

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk