Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ik krijg de melding dat dit nieuwe wachtwoord niet correct is. Wat kan ik doen?

Let op: deze instructies zijn alleen van toepassing op kantoren aangesloten bij VBO, Vastgoedpro, VGM NL of ongebonden kantoren. 

Wanneer u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u een nieuw wachtwoord opvragen. Dit kan via de ‘Wachtwoord vergeten?’-knop onderaan het inlogformulier. U heeft daarvoor de combinatie van uw kantoornummer en het bijbehorende e-mailadres nodig. 

Na uw aanvraag ontvangt u van ons een e-mail met uw nieuwe wachtwoord. Hiermee kunt u vervolgens inloggen. 

Het kan zijn dat bij het kopiëren van uw wachtwoord een extra spatie wordt meegenomen, waardoor uw wachtwoord niet correct is. Het beste kunt u het wachtwoord zelf typen en vervolgens controleren door op het oog-icoon te klikken. 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk