Funda heeft de veiligheid en bescherming van uw gegevens in de funda (media)desk hoog in het vaandel staan. Daarom hebben we in december een vernieuwde startpagina van funda (media)desk en een nieuw inlogscherm geïntroduceerd. Vanaf 30 maart zetten we een volgende stap met de introductie van tweestapsverificatie voor makelaars aangesloten bij VBO, Vastgoedpro, VGM NL, ongebonden makelaars en medialeveranciers.
Hieronder leest u wat er verandert voor u.
Makelaars aangesloten bij NVM
Voor u verandert er na 30 maart niets. U kunt werken zoals u gewend bent.
- Bent u op zoek naar de veelgestelde vragen over inloggen voor NVM-makelaars? Ga naar het overzicht van deze instructies.
Makelaars aangesloten bij VBO, Vastgoedpro, VGM NL of ongebonden makelaars en medialeveranciers
Voor u introduceren we vanaf 30 maart inloggen met tweestapsverificatie. Dit betekent dat u, na het invullen van uw gebruikersnaam en wachtwoord, om een extra code ter verificatiecode wordt gevraagd.
U ontvangt deze vertificatiecode op het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw account. Daarom adviseren we u om een persoonlijk account aan te maken en daarmee in te loggen.
Na het invullen van de vertificatiecode krijgt u toegang tot funda desk.
Veelgestelde vragen
Bekijk hieronder welke informatie voor u van toepassing is. Heeft u nog geen persoonlijk account? Of deelt u op het kantoor één account met meerdere medewerkers?
- Lees de instructies hoe u een persoonlijk account aanmaakt. Deze instructies gelden voor VBO, Vastgoedpro, VGM NL of ongebonden makelaars
- En als u medialeverancier bent leest u de instructies voor het aanmaken van een persoonlijk account hier.
Neem gerust contact op
Loopt u ergens tegenaan of heeft u vragen? Neem contact op via customerservice@funda.nl of bel naar (020) 561 82 29. We helpen u graag verder.