Waarom kan ik niet inloggen op mijn funda account?

Het niet kunnen inloggen op je funda account is vervelend. In dit artikel lees je waardoor dit kan ontstaan en hoe je dit kan verhelpen.


Geen respons of pagina is niet beschikbaar
Wanneer je inlogt en de site reageert niet of je krijgt een melding "deze pagina is niet beschikbaar", ben je wellicht op een ander account reeds ingelogd (bijvoorbeeld die van je partner/huisgenoot)

In deze situatie adviseert funda drie dingen:

  1. Log uit op de website:

    • je kiest voor de optie 'account' (rechtsboven op de pagina), op je telefoon is dit een icoon met een 'poppetje'

    • vervolgens kies je voor de link 'uitloggen'

    • log opnieuw in, dit doe je door nogmaals naar de optie account te gaan en dan te kiezen voor 'inloggen'

  2. Wis je cookies en tijdelijke internetbestanden (cache) en log daarna opnieuw in. Hier vind je de instructie voor de meeste browsers (programma waarmee je internet bezoekt):

  3. wil je de makelaar beoordelen en heb je de beoordelingsemail op een ander emailadres ontvangen dan het emailadres van je funda account, vraag dan aan je verkoopmakelaar om het juiste emailadres te koppelen.



Wachtwoord vergeten
Als je je wachtwoord niet meer weet klik je op het inlogscherm op  ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail op het bij ons bekende e-mailadres, via de e-mail kan je direct een nieuw wachtwoord aanmaken.


Ondervind je andere problemen of wil je verdere support? Via customerservice@funda.nl helpen we je graag!

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 4 van 9

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk