Vragen over het beter beveiligde funda account

Funda heeft onlangs het funda account nog beter beveiligd. In dit artikel geven we graag wat meer achtergrondinformatie.

Waarom moet ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Allereerst, begrijpen we dat het heel vervelend is dat u problemen ervaart met inloggen. De reden is echter dat funda technische verbeteringen heeft doorgevoerd om zo te zorgen dat uw account nóg veiliger is gemaakt waardoor uw gegevens ook in de toekomst veilig zijn bij funda.

Wat zijn dan precies de technische verbeteringen?
Funda is overgegaan op een nieuw authenticatie systeem, oftewel een nieuwe manier van het opslaan van gebruikersnamen en wachtwoorden. Om dit te kunnen doen is het noodzakelijk om al onze gebruikers éénmalig te vragen om hun wachtwoord opnieuw in te stellen zodat je wachtwoord opnieuw wordt opgeslagen in ons nieuwe en extra veilige authenticatie systeem.
 
Was mijn account eerst dan niet veilig?
Uw gegevens en uw account zijn bij funda altijd veilig geweest. Wel wil funda ook zo goed mogelijk voorbereid zijn op de toekomst om te zorgen dat we de veiligheid van uw gegevens optimaal blijven garanderen. Voor meer technische achtergrondinformatie verwijzen we graag naar ons blog waarin onze CTO Eduardo Neves u meer vertelt:
https://blog.funda.nl/new-authentication-funda-nl/

Heb je problemen om in te loggen?
Lees dan dit artikel goed door

Meer vragen?
Mail ons dan op helpdesk@funda.nl

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 9 van 40

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk