Waarom krijg ik de mail niet binnen waarmee ik mijn account kan bevestigen?

Wanneer je een funda account aanmaakt, ontvang je een e-mail om het account te bevestigen. Een dergelijke mail verstuurt funda zodat niemand ongevraagd een account kan aanmaken op basis van jouw e-mailadres.

Soms verschijnt de mail echter niet in jouw inbox. Volg in dat geval deze stappen:

  1. Check je spam/reclamefolder
    Soms staan de mails van funda als 'spam' of 'reclame' aangemerkt door de ontvangende mailserver (zoals Gmail, Hotmail, Live). Controleer daarom ook de andere e-mail mappen dan je inbox in je e-mail.


  2. Verzoek ons om een nieuwe mail
    Via deze pagina vraag je een nieuwe bevestigingsmail aan


  3. Verzoek ons om verdere asssistentie
    Helpen deze stappen niet? Stuur funda dan een mail om je e-mailadres op blokkades of andere problemen na te laten kijken.


Helaas zien we in de praktijk dat we niet alle blokkades kunnen verwijderen. Mogelijk vragen we je om contact te zoeken met je e-maildienst.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk