Vragen over het opnieuw moeten inloggen in de funda app

Ik krijg een melding in de app dat ik opnieuw moet inloggen. Kan ik dit bericht vertrouwen? 
Absoluut. We tonen je deze melding omdat we met de betreffende update van de funda app zijn overgegaan op een nieuw authenticatiesysteem, waarbij het noodzakelijk is om eenmalig opnieuw in te loggen. Je persoonlijke gegevens zijn nu nog beter beschermd. 


Waarom moet ik (eenmalig) opnieuw inloggen in de app? 
Funda is overgegaan op een nieuw authenticatiesysteem om zo je persoonlijke gegevens  
(e-mailadres en wachtwoord combinatie) nog beter beschermd op te slaan. Als je ingelogd was in de app, zal je eenmalig opnieuw moeten inloggen nadat de betreffende app update is gedaan. 

 

Moet ik bij het opnieuw inloggen in de app ook een nieuw wachtwoord instellen? 
Nee, dat is niet nodig. Je kunt gewoon inloggen met het wachtwoord dat je al gebruikte.  


Wat zijn precies de technische verbeteringen? 
Funda is overgegaan op een nieuw authenticatie systeem, oftewel een nieuwe manier van het opslaan van e-mailadressen en wachtwoorden. Daarmee zijn jouw persoonlijke gegevens nog beter beschermd. Nu en in de toekomst.  
 
Om dit te kunnen doen is het noodzakelijk om al onze gebruikers éénmalig te vragen om opnieuw in te loggen in de funda app. Zodoende kunnen je inloggegevens worden opgeslagen in ons nieuwe en extra veilige authenticatie systeem. 


Was mijn account eerst niet veilig? 
Zeker wel. Maar we moeten soms van systeem veranderen om ervoor te zorgen dat we de bescherming van jouw gegevens kunnen blijven garanderen. Nu en in de toekomst.  

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 4 van 6

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk