Funda gaat zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens. Daarom monitoren we in overeenstemming met de AVG nauwlettend of accounts nog worden gebruikt op ons platform.
Wanneer je gedurende drie jaar niet hebt ingelogd op je account, wordt deze gemarkeerd als inactief. Je krijgt dan een e-mail over de aankomende sluiting van het account.
Wil je je account behouden?
Je kunt sluiting van je gebruikersaccount eenvoudig voorkomen door in te loggen op ons platform. Na login is je account weer actief en kun je er weer tegenaan!
Wil je je account niet meer behouden?
Dan hoef je niets te doen. Je account wordt automatisch gesloten op de datum in de e-mail. Als je direct je account wilt verwijderen, bekijk dan dit artikel.
Heb je meerdere accounts?
Maak je geen zorgen, we sluiten alleen het account dat gekoppeld is aan het e-mailadres. Dit is het adres dat wordt genoemd in de e-mail. Als je meerdere accounts hebt, blijven de overige accounts ongewijzigd.
Mijn account is al verwijderd. Kan ik 'm nog terughalen?
Na verwijdering kunnen we je account helaas niet meer herstellen, maar natuurlijk zien we je graag terug. Maak daarvoor een nieuw funda account aan.
Waarom worden inactieve accounts verwijderd?
1. Gebruikerservaring: het verwijderen van inactieve accounts helpt ons om onze systemen overzichtelijk te houden en jou een betere ervaring te bieden.
2. Veiligheid: hoe meer data, hoe meer risico. Daarom sluiten wij inactieve accounts om de veiligheid van het platform en de gegevens van andere gebruikers te beschermen.
3. Privacy van onze gebruikers: jouw privacy is voor ons van groot belang. Daarom bewaren wij jouw persoonsgegevens niet langer dan nodig.