Wanneer je geen statistieken hebt ontvangen, controleer dan je spambox, de koppeling met de advertentie en de frequentie:
1. Spambox
Controleer of de e-mail van funda per abuis in je spambox is beland.
2. Koppeling met advertentie
Controleer of de woning nog aan je account gekoppeld is:
- Klik op ‘Inloggen’ en log in op je funda-account met hetzelfde e-mailadres als het e-mailadres waarop je eerder de statistieken hebt ontvangen.
- Klik op het poppetje rechtsboven op de pagina.
- Kies de optie ‘Verkoopstatistieken’.
Zie je een melding dat je woning niet te koop staat? Dan is de koppeling tussen je funda-account en de advertentie verbroken. Dit kan gebeuren om een van de volgende redenen:
- De advertentie van je woning staat niet meer online.
- De makelaar heeft per ongeluk de koppeling verbroken.
- De basisplaatsing of funda Compleet-plaatsing is verlopen.
- Je hebt (per ongeluk) aangegeven niet de verkoper van de woning te zijn.
Neem bij deze melding contact op met de verkoopmakelaar.
3. Frequentie van de e-mail
Controleer de frequentie van de e-mail. Zie je in de instelling staan ‘Geen e-mail gewenst’, pas dan de frequentie aan. De frequentie van de statistiekenmail vind je zo terug:
- Klik op het poppetje rechtsboven op de pagina.
- Kies voor de optie ‘Mijn account’.
- Klik op ‘Persoonlijke gegevens’.
- Selecteer ‘E-mailinstellingen’.
- Klik op de link ‘Wijzig e-mailinstellingen verkoopstatistieken’.
Staat de optie op ‘Geen e-mail gewenst’? Pas dan deze instelling aan:
- Druk op de keuzelijst en selecteer ‘Eén keer per week’.
- Kies onderaan de pagina voor voor de oranjeknop ‘Opslaan’.
Geen resultaat?
Wanneer het bovenstaande je niet helpt, neem dan contact met ons op.