Ik heb een geschil over de kosten huurder/bemiddelingskosten, hoe nu verder?

Voor geschillen over kosten huurder (anders dan servicekosten of kosten voor nutsvoorzieningen) kun je contact opnemen met de De Geschillencommissie. Ben je geen consument maar een ondernemer dan kun je terecht bij de De Geschillencommissie Makelaardij Zakelijke Markt.

Let op!
Je kunt alleen bij De Geschillencommissie terecht als je zelf opdrachtgever bent en je intermediair is aangesloten bij De Geschillencommissie. In de adressengids, van De Geschillencommissie kunt u vinden of uw intermediair is aangesloten.

Geen opdrachtgever?
Ben je geen opdrachtgever dan kun je niet terecht bij De Geschillencommissie. Je zult je in dat geval moeten wenden tot de rechter.

Documentatie onterecht betaalde bemiddelingskosten

Voor het terugvorderen van ten onrechte betaalde bemiddelingskosten kun je gebruikmaken van de documenten die daarvoor door de NVM beschikbaar zijn

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1

Bekijk alle artikelen

Mogelijk gemaakt door Zendesk