Wat vervelend dat je inlogproblemen hebt! Kijk of het zo wel lukt.
- Herstel je wachtwoord
Als je je wachtwoord niet meer weet klik je op het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. Daarmee kun je direct een nieuw wachtwoord aanmaken.
Krijg je de e-mail niet om je wachtwoord te resetten, neem dan contact met ons op. - Wis je cookies en tijdelijke internetbestanden (cache)
Wis je cookies en tijdelijke internetbestanden (cache) en log daarna opnieuw in. Klik hieronder op de instructie van jouw browser (programma waarmee je internet bezoekt):
• Chrome
• Firefox
• Microsoft Edge
• Safari (iPhone, iPad)
• Safari (Macbook) - Sta cookies toe
Controleer of je browser cookies toestaat. Hieronder lees je hoe dat per browser werkt:
• Chrome
• Firefox
• Edge
• Safari (iPhone, iPad)
• Safari (Macbook)
Sluit je browser vervolgens volledig af of herstart je computer of telefoon, en probeer daarna weer in te loggen. - Schakel je Adblocker uit of pas de instellingen aan
Controleer of je een ad- of scriptblocker (of browserextensies) hebt geïnstalleerd. Is dit het geval? Probeer dan deze opties:
• Schakel de blocker tijdelijk uit en probeer opnieuw in te loggen.
• Gebruik geen extensies die funda in business op een ‘blacklist’ zetten.
• Heeft je adblocker een mogelijkheid om een website op de ‘whitelist’ te zetten?
Zet dan de volgende URL's op je ‘whitelist’:
fundainbusiness.nl
login.fundainbusiness.nl
onetrust.com - Schakel (tijdelijk) je VPN uit
Als je een VPN gebruikt, zet die dan even uit en log in.